20100119

2010春,粉色夢幻妝‧LANEIGE Ornament系列,發佈!


哇哇哇,靚靚三文魚,加鮮蟹肉手指三文治……


還有超濃朱古力蛋糕,藍莓撻……!?
乜事咁開心先?


呵呵!原來,是LANEIGE的09除夕派對!
除了有得食,仲可率先試玩LANEIGE 1月28日出街最新彩妝:Ornament系列。
是次活動,只限指定受邀Blogger參與。
先生我辛勞工作一整年,是時候盡情享樂一下。

各位同學,即管羨慕我們吧。( ̄ー+ ̄)叮!


Ornament者,裝飾品是也。
今年春季LANEIGE以春季時裝之「超現實浪漫主義」做靈感,
開發一系列少女味十足之夢幻妝物。
大會請來星級化妝師Angus,以及Blogger之一的Little Ka作示範。

立即舉定相機,偷偷師……


派對一個接一個,精靈眼妝絕對要學。
Angus表示,簡單兩種深淺不同的同色系眼影,
已能塑做炯炯眼神。
在眼頭、眼尾,以及睫毛線與眼摺位置,
輕輕塗上深色眼影,彷如為眼窩打陰影;
再於眼窩中央掃上淺色眼影作highlight,
成個人當堂精神晒!


Ornament Eye Shadow 4色眼影配色果然夠晒春天,
香檳色與薰衣草色簡直與春裝襯絕。
稍深色的Palette當然不敢全眼搽,
用來當眼線or陰影就最無敵。


拿拿拿,LANEIGE乾粉向來是我的至愛,
上次收到的White Plus Renew粉盒,遮瑕度高又幼滑,
叫我用到家陣都唔捨得變心;
想不到今次Ornament Pact乾粉更幼細,
輕輕一撲,妝容更細緻!
加上粉盒設計果然秉承Ornament主題,夠晒閃令令,
家陣已成為我繼iTouch與銀包,每天之隨身物。\(*´∀`*)/


大會果然夠細心,
不單送我們每人一整套Ornament系列,
更送上此款容易摺疊,攜帶方便的獨家化妝掃套裝!
好野,10年起,可以日日訓多陣,返到課室先化妝……(* ̄ー ̄*)嘿嘿嘿


食飽飽,係時候開工!

話說當日做好翻譯稿後,匆匆趕至,
唔係講笑,真係刷完牙洗完面就衝出來,
防曬都未搽架……
(好一個壞榜樣。各位同學,請謹記天天防曬喔。)


Angus根據我當日的裝扮,給我眼妝配色建議。
化妝師建議我隨頸上圍巾色調做配:
先用淡淡的海藍色打底,再以深綠色作眼線……


登登!大功告成!為眼睛畫了框框,立即變大了。
不過還是Ornament Pact最厲害,一下子就讓皮膚看來更幼滑!
承蒙LANEIGE與Angus,我的09除夕得救了。
不過,髮型就依然跟剛起床沒兩樣……嗚━━(´・д・`|||●)━━


惟有戴返頂帽遮一遮,再來大合照吧!(´ ▽`).。o♪♪
HAPPY 2010!

‧是日單語‧
オーナメント(O-NAMENTO):日語的Ornament,意思當然跟英文無異。例如聖誕樹裝飾品(クリスマスツリーオーナメント),庭園裝飾品(ガーデンオーナメント)等。喜歡玩手作仔的同學,不妨試試搜尋手作仔裝飾(手作りオーナメント),會找到不少可愛裝飾品製法!趁住情人節將至,係時候做準備。

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin