20090521

防曬,原來要Helioplex。

細細個未知防曬有多重要;
看著皮膚逐漸變黃變粗糙,從此不敢再偷懶。

不偷懶,又是否代表做足保護?
弊弊弊,原來防曬除了要看SPF,還要看看有否用上Helioplex。
何謂Helioplex?此乃Neutrogena研發的隔光科技,能有效避免防曬成份被紫外線分解,防曬效果自然更超卓。

講多無謂,係真唔係,當然要立即試試!
上星期天,跟實Neutrogena公關們,睇住樂基兒親身示範:


在紫外線試紙上,滴上兩款市面常見的防曬產品,以及Neutrogena含Helioplex防曬霜……


再將試紙,放進紫外光機裏。唔駛好耐,10秒就夠。


實驗結果如何?睇睇右手邊那一撻,明顯白幾個馬位喎……

實驗結果,似有危言聳聽之嫌?
要一下子接受天天塗抹的,甚麼SPF無限+++防曬霜,
分分鐘等同無效,確實太艱難。

陰謀論者如我,決定下次帶同自己用開的防曬霜,
到旺角新世紀廣場的Neutrogena Fine Fairness細白隔離乳液試用專區,再做紫外光燈測試。
有誰住附近的,不妨也去趁趁熱鬧,順便講我知你的實驗結果。

‧是日單語‧
日焼け止め(HIYAKEDOME):太陽有毒,無論春夏秋冬都要塗防曬產品,抵擋UV-A和UV-B傷害。
そばかす(SOBAKASU):受遺傳或紫外線影響,體內黑色素沉澱,就產生雀斑。雀斑絕不會殺死人,滿臉雀斑如小甜甜,也蠻可愛嘛……當然是日本那位。
シミ(SHIMI):老人班亦由體內黑色素沉澱引致。說是老人斑,卻非老人專利;長期暴曬不防曬,20多歲年青人也跑不掉,嚴重的甚至可引致皮膚癌!


沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin