20110820

臨急瘦象腳,得左!‧BLISS fatgirl treatment kit

好不容易,終於捱到8月尾啦~。
日日33度高溫既日子,好快會過去啦呱?
雖則夏天好快就過,減肥季節,一年365日絕對冇得停架。
老實,先生今年相當hea。
日日係咁食,運動繼續不足,車呔肚,唔通真係要跟我一世?

仲記得,上年夏天情況都冇咁嚴重。
一來工作冇今年咁爆,飲食確係正常好多既。
二來,有BLISS PR送大禮,送我成set減肥系列,
日日keep住搽,水腫都俾我捽走晒啦!(*′ω`)b


今年又有BLISS打救我勒。
新推出BLISS fatgirl treatment kit,咪睇佢細細set,好似好唔襟用咁,
份量足夠搽足個幾2個月!趁8月未完,先生日日起勢捽,
大脾小腿D水腫,當堂收返唔少!
趁暑假未完,終於可以去沙灘游番次水啦喂。


唔駛多介紹,BLISS修身產品既皇牌,當然就係呢支fatgirlslim啦!
含有由咖啡因壓縮而成既QuSomes分子,既可以將頑固脂肪分解成脂肪酸,加速脂肪消耗,仲可以令從來唔活躍既脂肪細胞都肯自動做運動,促進淋巴系統的循環,有效,減少脂肪積聚,早晚用刷刷打住圈按摩,全日keep住瘦架。


去海灘唔可以肥羔多,死皮更加要去!fatgirlscrub用喜瑪拉亞粉晶鹽製成,去死皮仲有舒緩作用,加埋紅海藻成分,一邊捽一邊退水腫,捽完出黎照照鏡,線條真係有slim到喎!
嗯嗯,仲有先生最鐘意既西柚 + 薄荷清香,真係年年夏天必備。


夜晚臨訓,搽呢隻fatgirlsleep,係零瀉好訓D。
佢有荷花萃取物,專門吼你夜晚訓覺,同你退橙皮紋,兼預防水腫。薰衣草清香超好聞,第二朝醒左,仲有陣陣花香係身邊,精神爽利。


由於災情嚴重,先生今年再買多支lovehandler,直頭四管齊下,極速瘦。
佢同fatgirlslim一樣,含更強勁咖啡因,勁有效收緊鬆弛腰部,以及下垂肚腩。
早晚用瘦身膏之前,我都會用呢支野打底。唔講笑,真係keep住feel到舊腩成個朝早涼浸浸,一個星期終於見番少少曲線!
加埋特製刷刷打圈按摩,連去廁所都改善左喎!

減肥絕對冇得偷懶,無論身處香港定日本,都係咁話。
呢套修身旅行裝咁抵玩,今個月尾去東京,一定要執埋佢入行李。

無錯!成個暑假non-stop咁做,先生終於可以響今個月尾放番幾日假啦。
咪話我又響度賣關子,今次去東京,先生已經book定好多好玩新野架啦~
想知?等我9月返來,圖文並茂話過你聽。(●`・ω・)ゞ

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin